Monday, November 16

lapan .

helo people , how r u today ? :) hmm , hari nie mcm biase awl2 pagi dah kene bgn pegi ikot mak tolong nenek pegi hantar nasi lemak buatannya ke putra height untuk dijual bersama cucu cucunya menjual roti canai iaitu sedare jauh kuu yg hensem hensem belaka AHAHA xD . selalu aku , mak aku n nenek aku yg pegi putra height . tapii tmbh sorgg lagi iaitu kezenkuu , siti auni namanya haha ;D anak bongsu kepada pak longku hee , dah la nenek aku bwk 2 bakul besa berisi nasi lemak yg sgt berlemak hahaa . tmpat kat belakang mmg dikhaskan untuk aku bersame 2 bakul tu sahaja soo siti auni tu nak duduk mane ? hoho . haha kesian die aku tgk berpusing pusing kat tmpat sempit tu haha . soo aku pon baik hati suroo die ddk kat peha aku ni haaa ee geli2 haha x biase la wehh xD . naseb la die berbadan kecik hee :)

dalam perjalanann , waaah sume lagu ikot ape yg aku naak hoho . so mood aku ponn gempak haha . dlm kete menari nariii pastu nyanyi nyanyi . sian siti auni tuu xselesa die ddk HAHA ;p mmm , da lame lame tuuu kiteorang selamat sampai alhamdulillah :D aku membetulkan ape yg tidak betul pada dirikuu keranaa kezen hnsem hnsem ku tgh tnguuu haha x lahh jk jk :) saje nk gedik ahahaa , sebakul tu nenek n siti auni angkat , lagi sebakul tue aku n mak aku angkt * itu pon nak btau HAHA . pastuu emak nn nenek menjalankan tugas mereka menyusun nasi lemak di ats meja yg disediakan yang berwarna merah :) aku nan siti auni tuuu berdiri jee kat tepi haha sian2 , mcm org nak minx sedekahh je .

then bile mk aku da siap kemass , mk aku ambik meja lgy satu pastu ltk kat tmpat org buat air :) jauh sikit la dr situu , takot terkene air panas . wuu syg jugak mk aku kt aku haha :D pastuu aku ambekk kerusi untuk diduduk , huh ? siti auni ? yaah , aku ambek sekali untuk die laa haiyaa ingat aku kejam sgt kaa +,+ hahaa , then ddk2 .............. BOSAAN WEHH ! hahaa . pastu timbul plak kejadian niiiii , pelanggan order air laen , pembuat buat air laen haha . bileee da silap sape jd mangse ? akuuuuu jugak walauponn aku tak suke air tuee , aku minuuum jelaa dah kezen hnsem hnsem aku buatkaan hihi :D

ade lagii soraaaaaaaaang lagi hnsem HAHAHA , die nie lembut je ckp membuatkan die lagi hnsem hahaha . xD name die ape tah aku tatau sbb die hnsem sgt ! hahaa , haiyoo ape aku nihhh ;p dah dah . mm pastu ape ek ? tgk da lupe haha . haa ! aku pon teroskan minumm heee :D pastu bile da mkn free minum free kiteorg balik ahaa , antar nenek pegi balikkk then kiteorg pegi PASAR BORONG SELANGORR ! mm , x ske pgy tmpat nihhh . sbb ape ? haiyaa , sbb sbb mls nk gtau tnye sendiri dgn aku baruu aku gtau haha . :D dah bersumpah xmau pegi pasar borong selangorr ! buuuu pasar borong ! ahahaa , dulu mase umh jaoh aku nk sgt pegi pasa nii , kalau x ajk aku teponn pastu aku nangis kat tepon tuu bia mk abh rase bersalah HAHAHA ,

then then bile da beli sume keperluann , baliiiik ! fuuh lege hish bengang tol huhu . pastuuuu aku tolong la mk angkt barang , huh sume brg aku angkat haha tapii tape2 ! :D then aku dgr mk aku cm maraa :<>

No comments:

Post a Comment