Friday, April 23

lima puluh enam .

salam ,

hari ini merupakan hari persekolahan, ganti untuuuuukkk ape eh? entah la, haha soo tak ramai yang pegi sekolah tadi (: hanya orang orang yang rajin je pegii * aku lah tu :p
tadi mase dah sampai sekolah, nampak 3 buah bas ade kat depan sekolaahh. baru lahh aku teringat PENGAWAS ade kem lahh, besnyeee! huhh kawan kawan aku sume takde huhu. so kat sekolah tadi takde pengawasss! bagus betol! haha

haa, tadi dapat rehat awal wooo! aku lah orang pertame yang menjejak kaki ke kantin haha :p sebenarnye waktu tu pengawas yang rehatt, tapi dorang dah xdeee. takpe takpe, biar aku yang gantikan :D ahah! ape yg aku nak belii, sume dapat! yeaah sbb tak ramaii orangg hee

tak belajar pun kat kelas tadii, mainn gelak gelak je hehe. haihh buat penat je bawak bukuu, siap pegang pegang lagi * semangat semangat HAHA. kemudiannnn, kringggggg! balikkk (:

T H E E N D

No comments:

Post a Comment