Wednesday, April 28

lima puluh lapan .

assalamualaikum ,

hermm hari nie hari rabu :) dan juga merupakan hari kokurikulum sedunia HAHA memandai je. hermm so aku pun stayback ape sume tunggu sampai start koko hehe. rajin betul kan kan? mekasheh! haha

pastu bila dah tima masenye, aku pun pegi lah ke tempat PENGAKAP berkumpuul. aku mencari seseorang yang sangat aku sayangi, wahhh :D haha iaitu my besferen hee. SITI SARAH ZAHIDAH, yang baik lagi cantik lagi ayu lagi feewiit HAHAHA. tapi dia taraaak, aku pun sudah mula menggelababah. takut dia tak datang, tinggal aku keseorangan :(

beberape minit kemudian, jeng jeng jeng! dia pun datangg dengan lenggang lenggoknya haha. aku pun berlari ke arah diaa, like hindustan tuu :p aku punnnn ape lagii! SARAHHH, LAMBATNYE AWAK DATANGG! AWK TAU KITE TAKUTT GILE AWAK TAK DATANGG! KITE FOBIAAAAAAA HAHHA, aku gelak :) dia pun turut tergelak, kami same same gelak hee

pastuu syakir, atau dikenali sebagai lembu or dalam bahase inggerisnye COW muu muuu :D dia suruh kiteorg main satu game ni, name game tu ape eyh? bom? ape tah haha. haa kelakar lah jugak game tuu. care game dia camni . . .

mula mula dia bahagi kepade beberape kumpulan :) pastu setiap kump kene pikir name negare. satu name je, then game ni serang serang auu. sbb tu lah bom. kenape bom pon aku tatau haha. name kump aku arab hehe. si syakir pandai sangat dia pegi sebut 'arak' HAHA. oke contohlah, satu kump ni, name dia pakistan. dia pun serang lah sesape, pakistan bom pakistan bom, pakistan bom to arab bom! soo kump yg name arab tu plak punye giliran nak serang sape2, arab bom arab bom arab bom to bla bla bom! haa sambung sambung lahh gituu :)

sape yang silap dengar ke ape ke, kalah lahh :D dengan banggenye aku nak kasitau, bahawa kumpulan aku kalah dluuu bhaha =.=' haa, ade sorang budak cina ni, form 1. fuhh semangatnyee! suare dia palingg kuat! dengan menari2nyee haha. mcm lah apee, tapi comel lah :D hehe

sooo lepas dah main main, jam pun dah pukul 5. balik timee, hehe dengan si dia lahh muah muah HAHA

HABIS .

No comments:

Post a Comment