Monday, April 19

lima puluh satu .

yeah yeah jeles tak? HAHA

semalam hari ahad kan? haaaaa, aku mak abah dan ira pergi ke bentong pahang untuk tengok kakak aku yang bernama izrin yang belajar disana * ceh cehh :p dia kateee dia rinnduuuuuuuu, sebak hati aku bila dia cakap macamtu HAHA. bila daa sampai, kiteorg pun meluangkan mase bersame weeeee :D

TIBA TIBA! jeng jeng jengg! ira kakak aku lagi 1 mengeluarkan 2 utas rantai haha. dia katee, naahh aku nak bagi korang rantai ni. waaaaa so sweet hee, dia ckp korang pilih la nk mane 1. aku pun pilih laaaaa tapii senanye aku da tukaa rantai eheh. tapi sebelum tuka, aku daa tangkap gmba rantai yg aku pilih mule mule tuu. nanti lahh, kalau ade mase, aku tangkap rantai SEBENAR aku and masuk dalam blog ni hha. aku ingat dikno tknak tukaa, tapiii hati dia waaaahhh baek sungguh! dia pun tukaaaa, no no, iloveyou laaa muah muahh





ha ni lah dia rantai diknoo, bukan aku sbb aku da tukaa dengan dia :D haihh, rantai dia pulak aku promote, ciss tak aciii =__=" eheh
COP COP, ASAL MUKE AKU MACAM ITU? HAHAHA

No comments:

Post a Comment