Thursday, April 15

empat puluh lapan .

hari ni hari sekolah. haha memang lah :pp tkde pape pun kat sekolah tadi, study study study! *study ke? haha tadi dapat jumpe dengan si dia! fiiuuh, walaupun berluka luka mukanye tetapi bagiku dia tetap gantengg HAHA. p/s : alololo cian diaaa ye, cian cian cian HAHAHA
geng cikupang aku hari ni 2 orang tidak menghadirkan diri ke sekolah. PEMALASS :p so tinggallah aku, farah dan dianaa. sian kiteorang haha

tadi kat perhimpunan, aku telah menerima berita yang agak mengejutkan dan juga menyampahkan haha. ade keeeeeeeeeeeeee =.=' ni ni, aku nak bagitau kat anda anda sekaliannn. kalau nak buat sesuatu, pikir lah dulu same ade kite buat tu betol ke salah kee. jangan main buat je, no no no! pikir ke depan, jangan ke belakang. kalau tengah tengah takpe haha. lagi satu, jangan carik pasal! dah tau benda tu salahh, lagi mau buatt aiyoyoo. lain kali berhati hati lah sikitttt x( haihhhh budak budak zaman sekarangggg *ceh ceh :D

HAAAA, tadi waktu nak balik my keychain bentuk bear yang putih hitam tomey tomey tu sudaaaa ilang woooooo. siapakah yang kejam sangat nak ambik ha? ha ha? haha. tatau lah keychain tu jatuh ke ape, tapiii cne ley jatuh eh. bendaa tu sangat ketat untuk dijatuhkan atau ditanggalkan haha. musykil musykill #,# waktu si dia bagitau baru lah aku perasan benda tu dah ilangg. rupe2nye dia perhatikan je beg aku, tau la kotor! HAHAA, x lahhh guwau guwau hee. uwaaaaaaaaaaaaa, i want my keychain back! wakk, belikan? hahah :pp

oke that's all, assalamualaikum :) *tak jawab dose aiyooook haha

No comments:

Post a Comment