Saturday, May 1

61 .

kucing aku sememangnye menggatal HAHA

hari nie, kucing aku telah melahirkan anaknyee! LAGI SEKALIII?! ish ish ish yelahh, kucing aku ni seksi binatangnye HAHA. name dia pun ANGELINA youuu, hot hot :D byk kucing jantan yang terpikat dengannye.

cara dia jalan, macam model. ekor naik tunjuk bontot dia tu kahkah :p aku pon tatau lah ni kali ke berape dia melahirkaan. nanti anak dia mati jugak, haihh =.=' tu yang tak suke bile dia keluarkan anak dia tu haha.

dia melahirkan anak dia di bawah kereta abah aku ketika hujan turun dengan lebatnye! wahh dasyat! dia push push sendiri haha! then aku dengan kakak aku sorang ni bercadang untuk memindahkan anak dia ke kotakk. takot anak dia nanti mati kene hujan hehe. kesian kesian, belum sempat bukak mate da mati HAHA

soo aku pun angkat lah sekor demi sekor, kakak pulak sediakan kotakk :) hehe rase ringan gile bile angkat! mcm nak baling hahaha. ade sekor tu, bila aku angkat dia. taik dia terkeluar! HAHAHA COMELL! time kecik kecik, sume comel kan? hek eleh :pp

pastu emak dia, ANGELINA tu pun pegi kat tempat anak dia. jilat bulu anak sendiri haha. pastu makan taik anak diaa! ewwww gelinye! tgk tu, haiwan pun reti jage anak ape sume. manusia? haa pikir lah sendirii. dah terbalik ish ish ish!

okayy itu saje, hehe salam :)
* tadi aku ade TERnampak sorang uncle ni kencing tepi jalan HAHAHAHAHA!

No comments:

Post a Comment