Wednesday, May 12

67 .

hehe helo semuanya :D hari ini aku sangat happy sebaaaaaab ,

tadi lepas balik sekolah, aku dengan mak aku teros pegi giant iaitu kawan kepada nobita :D HAHA kat sane macam macam aku beliiii weee! mood mak aku baik je waktu tu eheh, ambik kesempatan laaa .
1 thing yang aku beli adalah HADIAHH! hadiah untuk sape? jeng jeng jeng, ade laaa :p lepas tu, ambik trolley masuk giant jalan jalan jaaaap. tapi tak beli pape pun haha, lahh semangat je bawak trolley tu. adehh -__-" aku pun meninggalkan trolley itu sekelip mata . sian dia nangis, " jangan tinggalkan akuu, jangan tinggalkan akuuuuu! " HAHAHA

hurmm kemudian, pegi guardian pulak :) ape yang aku nak beli selama ini dapat yey yeyy! alaa, 2 barang je punn, tak banyak. aku kan baikkk kehkehkeh . barang itu ialah ;
  • minyak wangi syahirah * suci dan bersih :p
  • losyen badan
itu sahajaaa, sikit kan kan? lepas pegi guardian, kami berhijrah ke kedai kasuutt :DD AKU SUKE AKU SUKEE! aku nak beli kasut untuk pegi kem bersepadu nanti, takde kasut oh =.=' mak aku pun cakap, " cepat lah pilihh dek oi " aku pun wooo woo wooo! haha . pilih pilih pilih, aku pun dah jumpe kasut yang aku minat heee. warne putih pastu ade gamba orang orang kat tepi diaa :))
pastu go homee! wahh aku go home dengan perasaan yangg gembira sekalii hoho!

the end ,
* aku sangat keliru dengan penggunaan adalah dan ialah? maaflah kalau salah ehh, maklumlahh bm aku tak seberape hebat sangat ponn -___-"

No comments:

Post a Comment