Monday, May 31

78 .

assalamualaikum, hari nie minggu peperiksaan. lepas habis je periksa, aku ade pegi kem bersepadu dekat SUNGAI GADINGG! hehe .

tadi exam bahasa melayu 1 dan 2, andd science paper 1. nasib aku baik hari nie sebab mule mule ingat pekse bm 1 dulu, pastu tengok kawan aku sume bukak buku komsas, hafal novel. aku pun pelik, aikk? haha aku tnyelah kawan aku, asal semangat sgt bace novel nie? bm 1 kan sekarang. dia pun cakap, bukan lah! bm 2 lah sekarang, kau ni kenape. ade ke dia ckp macam tu haha :pp

aku pun start menggelabah macam orang gile :D haha dah la aku lupe nak bawak buku komsas! adoii! tapi ade kawan aku sorang ni dia dah habis study, so aku pinjam buku diaa. STUDY STUDY STUDY! cehhh . alhamdulillah, aku dapat ingatttt hehe. dan boleh jawab periksaa :)

science pulak, errr no komen HAHAHA .

No comments:

Post a Comment