Sunday, June 13

83 .

haaaa! eheh lame dah tak update blog, bestnyeeee :D haha .
okay okay, nie aku nak cerita pasal aku pegi Pulau Redang, Terengganu hari itu. hehe cuti cuti dekat sane (:

pulau redang tu dekat tengah tengah laut. name tempat tu LAGUNA REDANG ISLAND RESORT, haa gitu lahh kot. tapi kat sane tak berape banyak sangat barang yang boleh beli. kalau pegi sane, yang bestnyee time mandi jelah sebab ade banyak air haha :p kalau jadi lelaki best la, bukak je. grrr HAHA, tapi kalau pompuan nie (untuk islam laa) agak susah sedikit (:

time aku ade kat sane, kaum cina amatlah ramai sekali. hoho tak syook :( pandang kanan, cina. pandang kiri, cina. pandang depan belakang pun cina mesti adeee! haihh -__-'

HAA! ade satu malam tu. hari ke dua aku dekat sane, malam tu jalan jalan la kat tepi laut tu. heee best! jalan punye jalan punye jalan, ade satu tempat nie. memang kaum yang bukan melayu je ade kat situ. kenape? sebabnye tempat tu dah macam disko aku tengok, dengan lagunye, lampu lip lapnye.

aku dengar sorang DJ tu cakap " come on guys, come on guys! DANCE DANCE DANCE! " eeeii macam bongok je HAHA. tapi sikit je orang yg join menari, ahaha malu jee. ade sorang pompuan cina nie, YA ALLAH! dah la tak malu, ade ke patot dia naik atas pentas tu sorang sorang pastu menari macam....... arrrr! tak macam menari dah aku tengok :p ingat seksi la tu? huh huh? haha

okay okay, malas nak cite cite. letak gambar jelaaah (: jeng jeng jengg .






dah sampai terengganu :)
















nie nombor BILIK aku haha :D


makanan dia sodaaaaaaap, maveles!








hehehehe


huyooo sape bina nie? hebat gileee :DD haha
















aku buat bende nie, hehe syoook!














fiuuuhh, habis jugak! wahh capeknye HAHA . okay lah, itu je byeee !



peace! HAHA .

No comments:

Post a Comment