Friday, July 9

93 .

tadi kat sekolah ade buat HARI TERBUKA :) so ramai mak bapak datang, haha. ayat macam kurang hasam jee :p tapi mak aku yang comel tu tak datang, heheh sebab aku cakap takyah datang heee. sebabnye nanti kalau dia datang, aku nggak mau pulang ke rumah. kerna bosan bangat di rumah, heihh -.-' so nanti nak ambik aku balik sekolah lagi, capek dia nanti hehe.

tapi tadi cikgu aku cakap mak bapak kene datang, WAJIB datang. aku terkejut (!) aku ingat boleh ambik sendiri, bagi kat parents. camne aku nak bagitau mak nanti? hahaha. takpe takpe, kapan kapan nanti aku pikirkan pasal itu yaaa :)

herm so kebanyakan budak kelas aku balik rumah. tinggal segelintir je yang ade dalam kelas, nak kate bosan. takdelah bosan sangat, gitu gituu jelahh ;) time rehat lah BEEEST, takde orangg! wuhuu, haha. tapi makanan makcik kantin tu sedia sikit je. so tak leh nak pilih makanan sangat :p aku nie kan memilih hoho .

herm tu jelah, assalamualaikum . sory, BOSAN haha .

No comments:

Post a Comment