Wednesday, July 14

95 .

wuuuhuu lamenye tak update blog ni haha :p *suke pulak
banyak kisah kisah yg menarik yg nak aku ceritakan heheh. tapi takdelah menarik sesangat ye hee

1. kejadian nie berlaku semalam
herm waktu mase tu waktu matematik. so cikgu tuuuut pun datang, tapi muka dia masam je. ermm lepas masuk je kelas, dia tnye " izzati, kenape dengan kamu?" dia tnye camtu sbb dia nampak aku menangis hehehe. kenape? adee laa :p

pastuuu dia diam sekejap, aku pun mcm pelik. kenape dgn cikgu ni? hermmm :( pastu dia cakap "siapa yang tak puas hati dengan saya, tolong cakap depan depan. jangan kutuk belakang. saya sedih kamu buat saya macam nie. saya rasa saya dah gagal mengajar kamu" ade la lagi dia cakap kann, then dia menangis huhu. dia nangis, aku pun nangis. tapi sebab yang lain :)

sume kelas pun mcm diam lah kan? tgk cikgu menangis. aku dah 2 kali tgk cikgu nangis bile masuk kelas aku. kesian dia :( tahun lepas pun mcm tu jugakk, dia geram sgt tgk budak budak yang nakal gile dalam kelas tu. haihh aku pun geram jugak! sume BODOH SOMBONGG! nie cikgu cakap ehh, heheh. aku pun termasuk sekali..

budak cina dalam kelas aku tu, urrrrghh! nak je tembak sorang sorang. SUMPAH aku benci tgk dorang! hish! :((
*kepada cikgu tuuuut, sabar jela ehh? :) SAYA SAYANG CIKGU hehe muahh!

2. minggu gerko *mcm ni ke eja? hehe. ( kawad)
uiiiii best gilaa semalam! haha. aku tgk sume yg terlibat dlm kawad dah beratur ikot unit uniform masing masing. rase mcm nak join je :p herm aku ingt tu just nak berlatih je. hehe sbb kawan aku ade ckp, buat dkt padang laaah, ibu bapa datang laaah. aku pun hnye meng-iye-iye-kan sahaja haha.

pastu cikgu cakap "perhatian kpd murid murid lain.cikgu nak kamu semua senyap bila kawad nie dah mule" haa gitulah ayat dia. aku lupe dah haha. dalam hati aku, hmmm mesti hebat ni! mule mule PKBM buat dulu, pastu PENGAKAP *unit aku tu hehe, KADET POLIS, lagi ape tah. eee cepatnye lupee! ahaha -.-'

hmm PKBM buat best gila kooot :) serentak semuanya. bagus bagus, GOOD JOB! hmm pengakap pulak. errr haha bole la tahan. ceh cehh haha :pp yg lain lain aku tk tgk sgt, malaaas! ehee..

okelah tu je, assalamualaikum :)
err banyak lah sgt kan kisah menarik aku nie? 2 je pun HAHA

No comments:

Post a Comment