Friday, August 6

100

assalamualaikum (: hehe
woot woot, seratus dah. eh banggenye haha :p

nak cerita ape eh?hehe haaa, BULAN RAMADHAN nak dekat lah (; selamat berpuasa semuanya! haa mase tu kan ade sorang budak cina kelas aku nie, dia tanye dekat aku something hehe. dia tengah makan cokelat yg jual kat koperasi tu tau. umm nampak sedap je :p nah ini dialognya ,

budak cina: hey ijati, *gelaran aku bagi budak cina haha. bila you start puasa?
aku: ermm bile eh, nak dekat da. kenape?
budak cina: yalah, bila?
aku: rabu nie kot, kalau tak silap lah. *err betol ke weh?heee.
budak cina: oh okay.
aku: zheng kang *nama dia, nak cokelat satu. haha
budak cina: senyum senyum, dia xnk bagi senanye tu :p
aku: alaa i kan nak puasa dah, lepas nie da takde makan makan. bak la 1 hehe
budak cina:hmm okay lah. nah, satu saja okay?

aku pun dapat cokelat tu! HAHA sedap betol :p nyum nyum!

okay, itu sahaja. bye bye :D

No comments:

Post a Comment