Saturday, September 18

115

haa aku tengah dalam proses membaca novel yang di atas ini. hmmm, kalau bagi aku cerita dia best je hehe. tak tau lah bagi korang macam mane. dah lame aku tak bace novel :p aku bace novel nie pun sebab aku dah terpikat tengok tajuk novel nie (RUANG RINDU) keh keh keh ade la sebab diaa..

haa nie ha sipnopsis dia :

rasa cinta tidak boleh dipaksa-paksa wujud di dalam hati. begitulah yang dialami oleh Camelia, seorg gadis tomboi apabila dia ditunangkan oleh emaknya dengan Halil, yang tidak dikenalinya. demi maruah keluarganya, dia terpaksa meneruskan pertunangan itu.

suatu hari, Camelia telah dihantar berkursus di Johor Bahru. tanpa diduga dia bertemu halil bersama perempuan lain yang mengaku sebagai tunangnya. pertemuan itu menggembirakan hari camelia kerana dia telah mempunyai alasan yang kukuh untuk memutuskan pertunangan mereka.

halil berasa kesal apabila pertunangan mereka diputuskan. dia nekad untuk membuang perangai playboynya dan memikat hati camelia semula kerana gadis itu telah terpahat di ruang hatinya. namun, kemunculan tuan amir yang diperkenalkan oleh camelia sebagai teman lelakinya menghancurkan hari halil.

BERJAYAKAH HALIL MEMBUKA PINTU HATI CAMELIA UNTUKNYA ATAU DIA TERPAKSA BERPUTIH MATA MELIHAT CAMELIA BERSANDING DENGAN TUAN AMIR?

amacam? ade best tak ini cerita? haha

No comments:

Post a Comment