Monday, November 22

125

salam semua ;D terlebih dahulu aku nak ucapkan goodluck kepada semua pelajar tingkatan 5 untuk SPM sekali lagi, hehe. rajin pulak aku wish wish ni haha. HAAA! ni gambar mase family + sedara mara aku pegi main bowling. da lame da benda ni, baru nak post je haha. bile eh? khamis minggu lepas kot ;p

hem best lah jugak, first time main kan? ahaha kesian ==' so nak pegang bola pun i tak reti u knowww, sebab ade lubang lubang tu. taktau jari mane nak masuk HAHA. main je masuk longkang, main je masuk longkang ==' biase lah, adat for first time main kan ;p nah tengok lah gamba semua ni. tak banyak pun, gamba pun tak best. AKU MALAS LAH! haha nah tengok tengok! heeeee.

jeng jeng jenggg! Z for zati. haa tengok lah tu, hebat kan? haha =='

my cousin from kelantan, AFIQ. pandai budak ni pandai ;p


go EMAAKK ;D

huh? terujaa! ;DD haha

suke tengok dia, hihi comeeel. dia ambik bola, then susun susun untuk senang orang main.
PERKHIDMATAN PERCUMA :) aha.

ignore my tuuut face =='


babyyy! aku sekarang suke lah tengok baby hihi. nama dia hemm lupe lah, fatihah kot :)
air liur terkeluar, comeeeel kan? haha
nenek main! haha


FAMILY, ni setengah je. yang lain..aku pon tatau ;D
BESSSTTTTT!

No comments:

Post a Comment