Saturday, November 21

empat belas .

malam semalam lepas isyak , bila dah solat sume sume tuu aku dengan family yang tersayang telah meninggalkan rumah yang tersayang lalu bertolak ke rumah nenek yang tersayang iaitu di puchong pulau meranti dengan menaiki kereta yang tersayang haha :p kiteorang bawak buah buahan untuk dimakan bersama saudara mara yang tersayang di sana nanti :) 15 minit kemudian , alhamdulillah kiteorang da sampaaaaaaaaai , pastu aku pon masuk la rumah nenek aku tuuuuu then ade nenek haha , makteh bersama suami dan anaknya , makngah bersama suaminya sahaja hish anak xnk bwaak ! haha , makndak * betol ke eja ? bersama suami dan anaknya . maklong , makteh , n nenek tengah mengelap ngelap daun pisang untuk dibungkus bersama nasi lemak buatan nenek supaya menjadi lebih enak * emmmm haha . yang laen laen tu diaorg lepak kat dapuur :) ceh tua tua pon pandai lepak HAHA xD . pastuuuu nmpk la baby dinii aku tuh ! dia tgh menyusu waktu tu hehe . aku ingt nk tngkap gmba time tu n masukkn kat blog sebab comel sangat ! tapiiiiiiiiiii HAHA , bodoh je :pp . lepas dia da habis menyusu , akuu ape lagi tangkap gmba laaa ! haha mmg hari tu dia populaar gila , kalah mawi world hehe . haa korang tgk la gmba nie , x byk ponn :) enjoyy !

- semangat semangat ! xD -

- pipinya yang tembam itu terserlah ! haha , -

- mase nie dia lawan jerit dengan aku haha , pemenangnya dia lah hurm sedih sedih :D -

- memek muka nie daripada hasil tangan aku sendiri HAAHA :p -

- ehehehe -

- naaah , aku ni aku haha :)) -

* okay itu sahaja , tengs bace dan lihat ! dadaaa ~ <3>

No comments:

Post a Comment