Saturday, November 21

tiga belas .

oh hay , waa best gila rumah aku dah penuh sekaraaaaang ! juz abg je tade sbb die ade keje ape tah :) sian dia hoho . tadi makan pizza kat giant , teringat abang cehh haha . yelah dia kan suka makan pizza sedih sedih ): so makan tadi selera gileee HAHA xD . sedap sedap , ingat nak beli yang terbaru punya * ceh berlagak haha pastu si dikno pulak mulut dia tak boleh masuk cheese hadoii , so beli ape eh name pizza tuhh lupe lupe . n HAA ! ade sorang budak ni dia pekerja la kat pizza die tukang bg2 makanan kat kiteorg . umur cam 16 , 17 , 18 la kott :) hensem hensem haaha . eh tapi ade sorang je kat hati aku , waaah :D iaitu , awak ! eh bukan awk haa awk la :) hehe ily ! best gile pegi giant tadi , banyak makanan kiteorg beli . alhamdulillah , rezeki namanye

- cehh banyak la tuu :p -
- ngeek je muke time nihh HAHA -

- waaa :D kreatif jugak aku nihh :) -

haa ! nak cite nih , semangat semangat . semalam dikno aku dia ngantok , so dia tido la zzZZ ! ira pulak buat assignment dia . pastu aku n mak aku tengok cite hindustan perang perang . pehh menangis aku haha , yelah die dah janji dengan tunang dia yang dia xakan mati , tgk tgk mase peperangan kene tembak kat leher aduuuh ! saket tuu haha :p sian2 , aku tatau la aku mengalirkan air mata sebab ngantok ke ape sbb mase tu da pukol 12 lbh haha . tapi mmg sedih la cite tu :) aku suka ajay devgan ! HAHA . sebab die pandai berlakon , dia la buat aku nanges tuu hahaha xD

pastu mak aku pegi la bilik tgk dikno , sebab die demam . mak aku pon bukak la lampuuu . TIBE2 ! dikno bangun , die ckp ape tah merepek repek sungguh . " mak ape kat baju dikno nie * padahal xde ape2 ponn haish , mak mak pegi la sebelaah ade org emm emm . haha dia ckp cmtuu ngeek je ! pastu mak aku istifarr pastu gelak gelak . aku hanya mampu menggeleng gelengkan kepala . mase tu pena aku dengan dikno je tido , aku takot gak die ngigau sbb die ngigau agak menakotkan ! mase tu pena die bukak pintu ckp " ape ? kau nak ape ? haha . ish ! naseb baek kaka ira aku ade . so dia tego , aku dah selimut semua badan aku da HAHA , penakot tol ! xD so mse aku dengan die tuu , dia ngigau ckp2 je . die cakap " alaaaaa , ape nie " aku mls nk tego takot ahh haha . aku pelok bantal kuat2 haha . pastu dia diam , hish takot bebenor la )): em pastuu da dia meneruskan tidonyaaa dan aku menarik nafas yang amat amat lega hee :D sekian terima kaseh .

* sorie la bosan ahh cite aku HAHA ,

No comments:

Post a Comment