Tuesday, November 10

empat .

semalam hari ape ? haha , hari isnin kaan ? betol la betol la :) oke , mase tue sume kat kelas . aku dengan kwn kwn akuu tgh maen .. ape eh nme game tue . ALA ! yg duit palsu tue haha . pastue tibe2 guru kelas aku kate sape yg nak ambik buku laporan nanti ikot cg , cg nk kamu tandatangan . sume tgh blurr haha . tp aku yg bersemangat ! aku jerit , CIKGU SAYE NAAK ! BILE NAK BAGI ? sume terkjot ohh haha . :p then cg ckp haaa , nanti ikot cg . aku pon kate ok ! hee , tibe2 je suke padahal aku takot ohh nk ambik . XD bile mase cg da abis , aku ponn ikot la cg pastue kwn2 aku ikot aku hahaha . sbb dorg nk ambek gak ! da da da smpi bilik guru cg minx la sign . k pastue cg serahkan buku laporan yg berwarna biru itu . :) then lpas da dpt , kiteorg naek kelass , sambong maen haha . pastue da penat aku giveup ! aku serahkan duit palsu yg banyak tuee kat org laen hee , aku pon tgk tgk jela dorg maen . bosan gile waktuu tuhh ! ): tibe2 aku terpandang buku biru kat tgn akuu theen SAAAP ! aku tibe2 takot haha . takot kene mara laa , result akuu tu haaaa . hmm , then aku pggil ernie . kononnye nk luahkan perasaan la haha . sambil2 cite tue , aku perhatikan sorg demi sorg ddk nn kteorg . nk dgr cerita aku haha . lps aku da abis cite , sume diam , ............... HAHA . lps diam tue , kwn2 aku sume cite psl ape yg parents dorg wat mase dpt buku laporan . hahaha , so tajuk yg kteorg bincangkan ialah , jeng jeng jeng ! OH BUKU LAPORAN heee , ;p kkk , da cite2 tue , kriiingg ! waktu skul da abis , so kene balik hehe . mmg waktu tue aku takot laa ! hish , x bole bygkan ): tunggu punye tunngu kete kancil kemek suda sampai haha . n aku ponn masuk :) dlm perjalann balik , mak aku tibe2 tnye " adek , result mane ? " huh ! dlm hati aku tidaaaaaak ! haha . aku hanye mendiamkan diri dan buat muke haha . mk aku pon diam gak hahaha . time tue jugak , aku tgh pikir mase yg sesuai nk bg buku laporan tue hoho . dan jawapannye adalah selepas maghrib :) kkk , pastue da smpai umhhh alhamdulillah . so mcm biase lah , mandi , solat , tgk tv , on ms hee . pastueeeee , da maghrib ! aku pon solat la maghrib . ayah aku mcm biase la pegi suraau :) mak aku ponn solat maghrib ! alhamdulillah , aku dapat family yang pentingkan agama heee , then then lps solat maghrib aku bce quran . mmm , lps nk habeeh bce tue . tibe2 dgr suare ...... huh ! sape2 ? haha . suare nenek akuuu huh ! terkejot gak ooo . tibe2 dtg . n ayh aku ponn muncul . aku ingt nk ambik kesempatan bg buku laporan time tue . pastue takot ayh aku mara kangg x psl2 .. haa phm2 jela haha .
then aku tunggu je nenek aku balik , :) nenek aku ckp td pegi pasar borong soo da umh aku dekat singgah le kejap haha . jantung akuu da dop dup dop dup ohh ! ): hish takot bebenor ! pastue nenek aku nak balik aku da cuak , dlm hati ala jgn la balik jgn la balik . tinggal setahon kt sini pon takpe haha . ngeek je , ;p hmm , pastuee . mak aku antr nenek aku la smpi depann n babai babai huhu . dah tueee , aku teros masuk bilik ! berpusing pusing kat c2 hahaha . tibe2 azan suda tibee . n ayah aku lagi sekali pegi suraau :) aku bukan lege , lagi takot ade laaaa . huhu , mk aku pon ambek wuduk , aku pon sameee . n n lps da abes , aku bukak tv . ade cite antuu . hoho , aku beranikan diri untuk tgk ! sloww kan volume dulu haha . then aku pon tgk . pastue da lame lame tue , mk aku keluar bilik , n die nk masuk bilik lagi 1 iaitu bilik pc haha . nk maen game die la tue . game die cmnie haha , kene samekan kale then ia akan meletop pastue dpt markah haha . kalau dah kalah , ayat nie yang akan keluar dari mulut mak aku " ish , bncie btol " HAHA , okeoke smbong balik . ;p pastue aku ckp " maaak ! " mk aku ape ? aku ckp xpela haha . pastue bile aku nk masuk bilik tue . mk aku ckp " report card eh ? " huhhhh ! tekejot aku haha . pastu aku ckp yee . aku pon bg la . mk aku pon tgk la . hmmm ): agaga . pastue ayh aku balikkkkkkkk ! hoho . mk aku ckp .. bang , ni haa kad adek abg tgk la :) abh aku pon tgk , :) die bukak . die carik mane mrkh aku haha . then , die ckp . ya allah dekk , ape nie . dgn nada yg kecewa )): ala sedih laa huhu . n n , aku senyum dgn takot haha . ayh aku ade la bg nasihat sikit . then die teros masuk bilik ambek wuduk , solat sunat . aku dlm hati mcm pelik , sbb tak kene pukul huhu . alhamdulillah , maybe Allah nk bg aku peluang kott . :) n n , mk aku ckp dek abh solat eh ? aku ckp em em . pastue mase aku nk masuk bilik , mk aku ckp deek , meh dok sini . aku ponn ddk . n n n mk aku bg nasihaat . :) aku diam je . hee , n n aku nk nagis time tue , aku nyesal doeeee ! n n mk aku tnye aku , ape yg adek nk jnji nn mk abh ? aku jwb " zatie nk berubah mse f2 nnti " mk aku ckp oke mk pgg jnji adekk . so aku kene laksanakan janji aku la . mknenye aku betol betol kene berubah :) pastue pastu daaaa . huuu , aku bersyukur sbb tak kene pukol . XD hee , oke la tata !

No comments:

Post a Comment