Friday, November 13

lima .

waah , besnyee ! my kaka dikno tuhh nak balik minggu depan muahahaha . ee , x lah aku keseorangan lagii hoho . bes3 ! x dpt nk bayangkann , HAHA . tapii nanti mesti gado ohh . WAJIB la kate org hahaha . yelah , kdg2 agak menjengkelkan la perangai die ! butt , MY KAKAK IS BETTER THAN YOUR KAKAK ! hahaha , XD . huh ? xde kakak ? oh tape3 haha .

mase tue kan ( nk citee nih haha , ) aku kene mara nn mk aku haha . sbb ape tah lupeee +,+ . pastu pastu bile aku dah tak dpt menahan air mate ini , aku masuk dlm bilik then menghempaskan badan kat katil mcm cite hindustan tuuu HAHA , bile dah lame lame tue . dalam hati aku berkate , " haish , xde sape ke nk pujok ? org nak bermanje nie " haha . siot jee , :p lps tueeeee , kaka aku masuk bilik , haa tgk la dialog nie haha , khas untok korg ! :))

kaka : weh ati , kau kene mara ke ?

aku : isk isk , em em ( dgn nada yang sedih + manje :D )

kaka : alaaaa , mk mara kau cmne ?

aku : ( bertambah nangis ) tatau .

kaka : k dah3 , jangan nagis mk dgr nanti lagi kene kangg . ( sambil pelok akuu , weeeee haha )

aku : agak takot haha , tersedak sedak cm org gile sbb nk benti nagis HAHA . ;p

kaka : usap2 aku , ala sweetnye hohohoho . XD

aku : peluk kaka akuuu !

the end ! haha tah pape enn , :DDD so , sbb nie la aku sygg kaka aku tuuh . mase die dpt mrsm ! pehh , hanye tuhan je tau betape sedihnye akuu . huhu )): okokok , dah dah babai HAHA .



1 comment: