Thursday, November 19

dua belas .

salam salam :) waah my dikno suda balik sini , alhamdulillah :D die bwk mknan , cokelat sume ade . wah x sangke kat mrsm pon ade jual bnde bnde mcm ni eh haha . tengs dikno MUAH MUAH ! xD

semalam sian dikno die x dpt tido dgn nyenyak sbb hidong die tuu buat hal . tibe2 lak selsema , sian2 ): sampai nanes nanes x bole tido haha comel je . die ckpp waaa atii * aku la tu hee :D , tolong la akuu eee benci la mcm nii . pastu aku ckp kau keluar la basuh hidong kau tu hembus puas2 haha . theen aku tido tapii rase bersalah je nk tido sbb kaka aku x tido huhu , tapi nk wat cane ngantok sgt kah kah kah . jahat tol aku nie ): mm pastuu die sek seek , bunyi selsema tu laaaaa hadoi . sian weeh . aku ponn pena rase cmtuu mmg terseksa zahir dan batin gile gile ! xD sebab tu aku rase simpati ! kalau aku tak pena rase cmtu xde la aku simpati haha . HAA ! pastu mase tu die ambek la selimut aku die tarik tarik haha . tah sbb ape sejuk ke ape tah aku tatau . tapi , aku sempat gtau die " dikno , jgn la hembus kat selimut aku " die ckp tak taak . alahai , siannye bersalah rase . SORYY DIKNO ! ): heem .. pastu ape tah die bwat aku tatau sebab aku dah melelapkan mate ini dengan penuh lelapnye . ZZZZzzzzZZ !

bile aku da bgn pagii mengeliat sume sume tu , aku nmpk die da tidoo waa :D weh tatau nape lege doe hati aku HAHA . baek sungguh aku ni :) eh oke la lebih2 pulak aku memuji diri sendiri bhahaha ! tata !

No comments:

Post a Comment