Sunday, December 6

dua puluh .

salam :) yahh, best weh pegi sane haha. x lah bestt sgt, best pon sebab dapat byk keropok :p em mula2 susah nak dapat parking ! sume muka dah give up ayah aku je tak haha. abah ! luv u lah :D kitaorg pusing sane pusing sini. hmm letih2 walaupon hnye perlu duduk di dlm kereta :) then mak aku cakap "bang, kalau tak dapat parking balik jelaahh. hahahahaha " mak aku gelak tapi kitaorg takk haha. sebab kitaorg nak pegiiii ! mse tu nenek aku pon pegi, nenek aku diam je. siannye ! haha. pastuuu dah lame2 tuuu, alhamdulillah kitaorg dah jumpee :D semua dah semangat muka ceria ceria termasuk nenek aku ! haha.

pastuuu bile otw nak pegi tmpat jom heboh, ade lah sorg pakcik ni dia jual ubat AURA :) cehh hebat la tuu. sebelah kedai aura tuu ade org jual jarum ape tah aku tatau hee, then mak pon beli. bile mak aku beli, nenek aku mesti beli haha. mase dorg beli, aku ayh aku dan lain2 ddk la c2 :) tiba2 ! pakcik yang jual ubat aura tuu pegi tarik abh aku. dia kata " bang bang, meh sini bang sye nak promote ubat aura ni bang. memang hebat bang " haha -.-' then abh aku pon layan la ubat aura tuu sementara mak n nenek aku beli jarum * lame tau haha xD hemm, haaa ! cara promote dia cmnihh :

DEMO YANG PERTAMA
1. mula2, dia suruh abh aku ke belakangkan tgn sambil genggam pastu angkat sebelah kaki. then dia pegi mcm tekan tgn ayh aku supaya nak tgk la konon2 ayh aku boleh seimbangkan badan. rupa2nyaaa, TIDAK ! ooooo * dengan nada sedih haha. ha! tym tuu muka ayh aku hensem doe ! macam rimba dalam cite sekar jeh haha serious ! xD

2.(dengn menggunakan ubat aura) pakcik tu suro masukkan ubat aura dalam poket abh aku * ubat tu dalam botol lahhh :) mula2, aku rase pelik je sbb xkn la bila masukkn ubat dlm poket, abh aku kuaattt ! haha pelik pelik -.- then dia buat balik yg mcm no 1 ni, abh aku seimbang pulak badan dia hoho ! soo aura tu telah masuk ke dalam bdan abh akuu! hahaha :D aku pon agak terkejut lah jugak !

DEMO YANG KEDUA
1. dia pegi bakar tgn abh akuuuu! haha. abh aku pon kesakitaaan )): then, dia suro sapu ubat AURAA kat tgn abh aku. so abh aku pon sapuu laaaa, pastu dia bakaaaaaaar ! waaah, abh aku kata dia tidak merasakan apa apaa hebat hebat HAHA :DD sume yg lalu kat c2 pandang jee haha

hemm, ubat aura tu telah menarik perhatian abh akuu :) so abh aku mengambil keputusan untuk membelinyaa haha. pastuu mk n nenek aku pon dah selesai beli jaruuuum ! * haih, jarum pon lame nak beli susah susah :D


* * * *
wah, panjangnye cite akuu! nie baru permulaan haha :p kkk, bila dah sampai kt tmpat jom hebohh tuuuu. YA ALLAH ! ramainyeee! pelbagai jenis kaum ade kat sana, sungguh 1 malaysia haha :D hem baju sume nak walaweh walaweh, dgn rantainye, topinye, spec matenye ! ish ish rimas je aku tgk >.<>

haa ! ade 1 tmpat ni, mmg penoh gila dah xde ruang je aku tgk. semut pon x muat nak lalu haha lebih2 :p tapi kitaorg kene lalu sebab bende yang kitaorg nak beli tuu ade kat 'sanee' haha. aku pon memegang tgn abh aku dgn kuaat dan berdebar debar. mak aku nenek aku yg laen2 sume da pas haha aku pon tatau cne dorg boleh lepas! cpt gile :D hemm, then aku n abh la pon masuk la kawasn yg penoh tuuu. wah bertolak tolakkk ! bessst haha. tp klaka muka dorg sume mcm " ish ish seksenye " hahahahah xD sampai terjatuh jatuh air kaka sorg ni haha sian je naseb dah habis :p bila dah lepas aku menarik nafas horeeeey ! lege legee hehe. em aku tnye la kaka aku mcmmane korg boleh lepas, kaka aku pon jwb cmtuu lah ! haha bengong je =.=" ade lagi kaka aku btau aku, mase dia tgh jalan kat tmpt sesak tuuu. ade makcik ni tolak kaka aku pakai handbeg dia HAHA. makcik makcik xp.

lepas tuu kitaorg pon beli lah bende yg kitaorg nk beli tuu :D iaituu RIBENA ! hahaha. tibe2 rase teringin heee. tmpat tuu paling last kitaorg kunjung cehhh :p hem pastuuu pegi makan jap then balikkk. wah sume tgn dah penoh dgn beg beg sampai x cukup nak pgg haha xD tapi sebelum tuu aku ltk la sikit gmba yang tak berape best haha. aku tak reti lah nak tngkap hee korang tgk jela.



- wah, makcik baju biru je aku tngkap haha :p -





- tempat terakhir kami :) -



- ini laah makanan aku mase kat sane :) mls nak rotate, korang sendiri la rotatekan kepale haha -



- HAA ! jeng3 :D -


- hee nak promote ! kecoh je ahhhh aku nih xD -

hehehe. dah tu je salam tatata !

No comments:

Post a Comment