Friday, December 4

sembilan belas .

haha kecoh je title aku nih xD tapi betol ouh salah satu my little meow meow dah maju iaitu nili kucing yg berwarna putih bertompokan hitam hehe. comel comel :) pagi tadi mak aku terjerit jerit " ira, dikno, atiee ank kucing DAH BUKAK MATA lah " haha. aku mase tu tgh tido nyenyak so aku tak terperanjat sgt hoho. kaka aku yg tgk :) aku dgr dorg ckpp " eee eee, comelnye ! ee ee " hahaa ! berape kali EE EEE daaa~ :p

then pada pukul tuttttt haha, aku pon bangun ! wah, sungguh lege :p aku org yang terakhir bangun ! * bangge nih bangge xD so, aku pon kene lah kemas sume yg bersepah sepah. bantal kat sane, selimut kat sini ish ish ish hoho. lps da kemas, aku basuh muka sume sume tuuu makan lah ape la. THEEN ! aku pon pegi luarr, tgk kuciing :) pastuu aku nmpk nili tido tak betol, aku pon bukak la sangkar tarik kaki dia supaya dia selesa * ceh baek baek :p tibe2, dia meoww meoww ! lps dia meow meow dia terjage, lps dia terjage diaaaaaa bukak mate ! JENGGG ! ahaha, wah comel gilerrrrr. mata dia warna biruuuu wehh ! aku pon mcm uuuuu, hahaha xD aku tak lps pandang selama 1 minit hebat hebat :)) sungguh comel.

yang nibi nie pulak, HAHA klaka klaka :D mase tu dia tgh tido, kan aku ckp dia ni bdn lebih besa dr nili and dia ank 1 * haha bagi aku la, so kemungkinan besar maybe dia lah yang bukak mata dulu sebelum nili :) pastu dia tergerak la sikit waktu tgh tido tu, aku ingt dia nak bgn ! so aku pegi pegang kepala dia then bukak mata dia, bila tak boleh aku bukak lagi tapi kali ni dengan penuh kuat. rupa2nya, mmg mata dia ditakdirkan belom buka lagiiii haha kesian dia mase aku nakk bukakkan mata meow meow kesakitan hoho -.- soryy nili :) lepas tuu da dia tido balik, naseb tak mara hehehe. tapi memang kucing aku comel comel belaka ! luv u nili and nibi. NINI too, muah muah muuuuah !

No comments:

Post a Comment