Wednesday, December 2

lapan belas .

wah, suda lama tidak update blogg ! tapi tak rindu pon haha. haaa ! walaupun bende nih da lepas, aku tetap nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA ALDILADHA kepada semua orang islam, mari kita menegakkan islam bersama sama yeah haha . masa hari raya tuu kan, ada satu peristiwa yang agak comel telah berlaku :) bende tu berlaku 3sekaligus ! hebat kan ? hoho . peristiwa tuu adalaahh, my angelina telah melahirkan anaknyaa hahaha. comel gile doe anak dia. tapi yang aku pelik, perot angelina mase mengandong punyelaah besa gile gile mcm nak meletop! tapi bila dah melahirkan, 3 eko jehh. tatau la dia simpan lagi ke anak dia dalam perot tu untuk dilahirkan lusa ke ape ke. haha bengong jeh ! kaka aku dah bg name kat little meow meow aku tuhh iaituu, nibi nili dan nini. tapi tatau yg mne satu nibi nili dan nini HAHA ! xD meh aku letak gmba anak kucing aku hehe . nak show off sikit HOHO :p

nie anak yang ke 2 :) nibi kot haha .

nie anak first kot, sebab badan die agak besa berbanding yang laen :) nili nili haha.


humm, nie dah mati )): mak dia sendiri buat dia mati ! haish, nie nini .


demikian lah cerita little meow meow aku hoho. dah tata ! * name2 kucing yang aku bagi tuhh maen hentam je ahh hahaa xD .

No comments:

Post a Comment