Saturday, March 6

dua puluh lapan .

assalamualaikum :) eheh

testing2. peh GILEEEEE lame aku tak update blog ni haha. kelaka benor rasenye! mula mula je excited nk buat blog. sehari kalau tk update blog tk sah! dululaaaah, tp sekrang sehari kalau tk update blog SAH! ahaha ;p

haa, semalam sekolah aku iaitu SEMESTI buat sambutaann
Maulidur Rasul. so pelajar2 mestilah memakai baju yang bersesuaian. kalau perempuan, baju kurung leee. lelaki pulak, kebayee HAHA. xlah, dorang pakai baju melayu laaahh hehe. HENSEM :D
* lelaki yg memakai baju
hijau tu paling hensem bhaha -.-'

kawan aku semua cantik cantik, ayu ayu, tomey tomey belaka heheh. suke tgk diaorg, rase nk cium je sorang2 haha :p che ct peh, gile ayu wehhhh :)) sampai my friend pon tergoda ewah haha. p/s, dia sudah berpunya sekian terima kasih ehehe. lagiii, HAA sarahkuuuu! zahidahkuuu haha. dia pon sameee, cantik sgt sgt sgt. untungg S haha :pp

so mula2, kiteorg semua berkumpul kat dataran dgr lah sedikit pengumuman bla bla bla haha. then lpas habis tu, pelajar moral kene masuk ke kelass * eww, bosan bosan. dorang ade aktiviti membuat kad untuk hari guruu kot :) SEMANGAT SEMANGAT hahah.

kemudian, kiteorg pon berselawat sambil berjalan jalan keliling sekolah. hehe pastuu berhenti kejap dkt kwsan nak main bolaa ape tah haha. selawatt lagii sementara tunggu semua pelajar yg lain sampai. cuaca dah mula panas mase tu, so ade yg buat kertas selawat tu sebagai kipas aiyoyooo! haha

pastuuu bila semua dah sampai, gerak masuk dlm dewaan. dorg ade sediakan tikaar, aku rase kali ni special sikit lah haha. mcm VIP je :p hehe beberape minit kemudian, kiteorg pon dgr lah ceramah. besst :D pandai dia bg ceramah haha, ade yg sedihh *sob sob, ade yg kelaka *haha and ade yg mencarut carut *#&*(%&$ hahaha. lpas tu, ade makan makan. kiteorg hnye disediakan mihun ke bihun huh? aku pon taktau kah3, and air kosong yg dlm bekas tu heee. aku ambik 2! haha sbb haus sgttt.

lps mkn, ade kumpulan nasyid ni buat nasyid haha :p nie paling best! suare syakif sangat lah merduuu. naik bulu roma aku haha ceh ceh. and dia punya muzik pon best! salah satu pemain muzik tu kawan aku lah! hehe amsyar namenye :) sedap betol dia pukul pukul benda alah tu ehehe. and ha! irsyad 5 meranti, wah wah wah semangat betol dia goyang2 kan badan dia haha

akhir sekali, kiteorg balikkk haha. sebelum balik, akuu adeeeeeeeeee tkde pape lah haha. tu je lah aku nk cerita eheh. kalau tk best, sory lah ye.
oke dah bye bye :)








No comments:

Post a Comment