Saturday, March 6

dua puluh sembilan .

hye you all, heheh

sape suke teka teki *AKU AKU! haha
nahhh, ade sedikit teka teki yg aku nk bagi kat korangg korang :) bacelah eheh

TEKA TEKI :D
1. hitam dan berpeluh, ewww haha. ape dia?
2. ape benda bila masuk segitiga atau dlm englishnye TRIANGLE haha, bila keluar bergulung2? :p
3. bulu bertemu bulu, kulit bertemu kulit, makin tambah rapat makin nikmat rasenye! wahh teke2
4. 4 orang awek cun mcm aku berpayung dgn 1 payung, tapi kenape tk basah? haha
5. kenape anjing kencing angkat sebelah kaki? -.-' gelinye aku haha
6. Ahmad bin Abu, kambing bin apa? jawab jawab :))
7. emak Anas ade 5 orang anak. Abu, Ahmad, Azizi, Ali * ehem ehem haha. sape name anak yg sorang lagi? eheh
8. kereta ape yg orang tk pernah panggil kereta? fikirr, fikirrr, fikirrrrrr haha
9. dalam byk2 kera, kera ape yg pandai menaip?
10. ade sorang imam, dia tengah sembahyang. pastu ade sekor anjing lalu depan dia. pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU? hoho xD


JAWAPAN :D
1. semut hitam tengah berjogging HAHA
2. haih, malu aku nk jwb :p seluar dlm leee kuang3! ade ke yg bentuk segiempat? eee ahaha
3. HAA, mula lah otak kuning hoho. jwpannye, MATA kite lahhh. kelip2 mata hee
4. sebab tk hujan la, adoyai!
5. sbb kalau angkat 2 2 kaki, jatuh la anjing tu hahahaha :))
6. kambing binATANG :)
7. ha, ape? jwb lah sendiri haha. anas lah jawapannye hihi
8. teksi teksi! hehe
9. kerani
10. mane batal sbb anjing tu jilat kaki dia sendiri laa ahaha

HAA, 10 teka teki je yg aku boleh bagi. kalau nk lagii, search lah sendiri! jgn nk mengharapkan orang jee! ahaha :pp
oke lah tu jee. k TATA!

No comments:

Post a Comment