Thursday, March 11

tiga puluh satu .

salam .

ceh sungguh ringkas title aku kali ni haha ;p
hem alhamdulillah exam bulan MAC sudah habisss, lege lege hehe
smlm aku periksa geo, agame dan sc. boleh laa jawaaab ~ so hari ni aku exam kh dengan sejarah. HAIH, dead dead aku ingat mula mula periksa sejarah duluuu. rupe2nye kh yg mula duluu. jadi malam semalam aku bertungkus lumus menghafal semua bab bab yg cikgu ajarr.
PENING PENING!! meleleh air mata aku HAHA

semua kawan aku iaitu geng CIKUPANG haha tekejot! sbb dorang pon ingat sejarah dulu, semua itu disebabkan aku yg bgtau sejarah start dulu bhaha -.-' sory sory! tadi mase cikgu suruh letak beg kat luar, menggelabah bah sungguh! haha. semua tnye weh cmne ni cmne ni, ala aku tk hafal pon kh. m**p*s la aku haha :pp ish ish ish! aku pun cakap la rileks rileks, bace bismillah *ceh ceh haha. aku pon tk brape hafal sgt kh tuu. so time perikse kh aku hnye buat yg terbaikkk :) time sejarah pon samee eheh.

HAHA aku kelaka betol tgk kawan aku meniruu. dorang menggunakan bahan bahan untuk lambang A, B, C dan D :D *cop cop, aku tak bersubahat ehhh :) contohnya kwn aku ni, yg bername tutt dan tottt haha. dorang gunekan pen berwarna untuk tiru!
contoh,
merah A, biru B lagi ape eh? lupe dah kale dia ape -.-
tutt dan tott tu duduk dpan blakang jeehh, DORANG TUKAR TEMPAT! ish jhtnyee! haha.

cara meniru dia cmnie, k kalau si tutt tu xtau jwpan dia ape. dia akn psst psst si tott haha. so bile dah tau num brape sume tu, si tott akan berpura2 angkat pen yg kale2 tu. kalau dia angkat
merah, A lah jwpannye kah kah kah. pen tu semua baru baruu weh! so dlm otak comel aku ni, aku pikir sanggup dorang beli pen ni untuk meniruu?! haha aiyoo!

okay lah, bye bye haha :))
* weyy, jeles tu tandanya sayang kaan? BHAHAHA!


No comments:

Post a Comment