Tuesday, March 9

tiga puluh .

salam semunyeee :)

hurm hari nie hari pertama aku mengambil exam eheh. iaitu, bm math dan bi :) alhamdulillah aku dapat lah jugak jawab semua soalan soalan yg telah diberikan ceh ahaha.

BM tuu, aku ingat ade masuk karangan lah, komsas lahh rupenya2 tiadeee. hati aku tersenyum lebar :D juz masuk tatabahasa jeh. bulat2, BEST! seronok je bile bulat2 haha. so aku berharap supaya jawapan yg aku bulatkan tu betol betol belaka eheh. AMINNN ~

MATH pulak, yg ni kiteorg boleh pakai calculator. soo kacang je nk jwb, tekan2 dapat jwpan HAHA. tekejot gila bile soalan objektif hnye ade 7 soalan dan subjektif 3 soalan. so kesemuanyaaaa, haa haa berape? kire lah sendiri! eheh sikit gilaa kan? tekejot berok maknyeh betol! haha.

oh ni BI BI! aku tk berape puas hati lah :( sbb aku tk pandai bi sangat huhu. paham tu memang lah phm mksod dia ape sume. juzz tatau jwpan dia ape HAHA. haihh -.-' so aku buat yg terbaikk jee! selalu kalau dah habis, aku check byk kalii. tapi untuk bi ni SPECIAL sikit haha. no need to check, coz i sangat malas lah hoho :pp

* ESOK PERIKSA SUSAH GILAAAAA! wish me luck bebeh :D

No comments:

Post a Comment