Wednesday, April 14

empat puluh enam .

hemm, semalam pada pukul 8 setengah macam tu aku mak dengan abah kemas kemas rumah. fiiuhh, penatnyee =.=' abang tak buat keje, bila disuruh baru nak buat. MACAM BUDAK BUDAK! haha ;D so sume orang ade tugas masing masingg. abah, dia vakuum vakuum rumah. pastu alih alihkan barang yang besooo haha. gile kuat my babah! BILIK AKU SUDAH SIAP KESEMUANYA! tengs abah muah muah! mak pulak, basuh balik barang yang berhabuk. pastu kemas dapur cikit cikit hee. DAN AKUUU, yeah haha. tugas aku sangat menggelikan! eww yucks! HAHA iaitu mengelap habuk habuk. hish! banyak bebenor habuknye! then tengok barang mne yang nk pakai ke tak, asingkan gitu lahh :)

beberape minit kemudian, haha aku telah jumpe sesuatu yang sangat sangat comel! hehe. benda tu ialah gamba adik beradik aku mase kecik kecik :p waahhh, comel sungguh! terutame AKU hahaha xD * perasan sebentar
aku pon tangkap lahh gmbaaa heehe. keje aku dah habis waktu tu sooo click click lah ape lagi :DD nahhh, tengok lahhh!


- mohd faiz -

dia sorang jelah abang kandung yang aku ade HAHA. hensem ke? :pp entah aku pon tatau. ade org ckp muke aku ade sikit sikit macam dia :) adik beradik lah katekann. dia da besooo, 23 tahun daah. tk saba nk tunggu dia naik pelamin, kepakk kepaak keboom keboom HAHA.

- nur izra -

umur dia sekarang 20 tahun, belajar dekat politeknik shah alam :) pandai wooo! jeles ni jeles HAHA. dia nie selalu bagi aku nasihaatt, tentang pelajaran ape sume. ade sekali, dia bagi ceramah kat aku * fuyohh fuyohh haha then aku lagi sikit nak melelehkan air mate inii. aku cube sedaye upaye untuk tahan eheh =.=' aku sayang diaa muah muah!

- nur izrin -

izrin atau lebih dikenali sebagai DIKNO! kenape dikno pun aku tatau ahah :p ni pun same, MACAM BUDAK BUDAK! haha dia ni lah yang paling aku rapat :) aku sayaaang dia. suke buat aku happy eheh. diaaa! sangat pandai orangnyee woo woo woo haha. dia juga sangat simple orangnye. that's why i love her ecehh HAHA, entah betol ke tk ayat aku ni :pp

JENG JENG JENGG ,

- nur izzati, lah mcm taktau je haha -

dulu aku sangat gemok! haha, sekarangg slim gituuu. siap ade orang jeles jeles lagi HAHAH :pp

* perasan tak, kami sume adik beradik BERiz-iz HAHA


























No comments:

Post a Comment