Tuesday, April 13

empat puluh lima .

assalamualaikum :)

haha title macam entah ape ape je. hurmm, sekarang rumah aku tengah diRENEVATIONkan. betol ke eja? haha :pp tak reti aku nak eja macam mane. sooo, keadaan rumah TERRRsangat lah bersepah! aku pun tktau cne aku bole hidop dlm rumah ni haha. pasir sane sini, habuk sane sini dah la my nose sangat sensitif. gedik betol nose aku ni haha. yang paling aku tak tahan, bunyiiii grookk grook dia HAHA. rse mcm nk lari je kalau dgr bunyi tu. pastu kene pakai selipar memanjang. rase mcm orang kaye je HAHA. itu dululahh, sekarang rasenye dah oke sikit kot. sikit je eh, keciput je :pp

haa, barang barang pun bersepah jugak! so aku tak tahu lahhh gimane mau kemas itu barang =.=' dah la kat rumah sikit je orang, kalau sume ade tkpe lah jugak ehee. ade 4 orang je, my babah, my mama, my abang and me yey :D haha
nahh, aku ade click click untuk korang tgk bagaimana keadaan rumah aku ituuu : ENJOY HAHA :DD





- ewww, pasir HAHA :pp -


- kawasan yang ditambah :D -


- ni lah my love love hehe, name diaaaa tutttt :pp -

*sory lah gamba sikit :p yelah time aku nk tangkap gamba, abah aku pandang je dengan muke peliknye HAHA

No comments:

Post a Comment