Wednesday, April 21

lima puluh empat .

hari nie merupakan hari yang paling tidak selesa bagiku yeah yeah ahha :p aku sngt seksi hari nie grrr AHAHA. ermm aku tersilap pakai baju pegi sekolahhh :(( oh nooo! eheh ade ke patot aku pakai baju untuk PAKAI DI RUMAH SAHAJA! paham takkk? hee maksodnye baju tu untuk aku pakai kat rumah SAHAJA! bukann tempat lainn, nak keluar ke ape kee. baju lain baju lain! kerana baju itu sangaaat fuyoh fuyoh! HAHA. tapi takde lah seksi sangat pun, juz gitu gituu lahh

aku tak perasan pun senanyee, da kale same nak buat mcm mane?aiyaa so TERpakai okayy, bukan sengajee -.-' pagi tadi kawan aku ckp, weyy zaty nape baju kau lain eh? aku pun mcm huh, gila ke budak ni ceh hha tipuu :pp aku pun pelik laa, ape yg lainnye. dia berkata bahawa kebiasaannye baju biase aku tu ade mcm kolar dkt tepii, ade wrne biru tuaa (: tapi kali ni takde, so aku terdiam selama 5 minit nak ingt balikkk. pastuuuuuuuuuuuuuuu, kechingg baru lah aku teringaaaaaaaaaaaaaat

dia berkata lagi bahawa aku seksi hari nie, yucks! haha aku pun haaa yeke wehh? alaaa nak balikkkkkkkkkk! then then mase tu farahani duduk belakang aku, pastu dia pegi angkat tudung aku kat belakang tu, pastu dia bace bdn aku. HUHHH? hha mksod aku bce kat baju tu laa, ade tulisan kat belakangg, haiyoooo! eheh bila dia buat mcm tu, baru lah aku ingat aku pakai baju sekolah
KEBANGSAAN JALAN SELANGOR 2! kebangsaan? baju lame lahhhh ,

pastu dah, aku pun meneruskan kehidupan seperti biasee :D hha orait tata
assalamualaikum ,

No comments:

Post a Comment