Tuesday, April 20

lima puluh tiga .

assalamualaikum dan hai :D

hari ini merupakan hari abang aku menerima anugerah yang besar, ewahh ewah :DD ape eh nme anugerah tu? konvosyen? kontrosyen? haha entah laa yang aku tau kon dekat depan dan syen syen dekat belakangg. yang tengah tengah tu korangg pikir la sendiri :pp

aku tak ikot ponn, sbb aku taknak ketinggalan dalam pelajaran * buuuuu HAHA so mak abah je pegii (: tadi mase balik sekolah, mak abah yang jemputt. eee besnyee! haha pastu mak cakap macam niii " adekkkk, tadi best adeek. mak ngan abah tangkap gamba dengann paisss * my bro bebeh HAHA. kalau ade adekkk, lagi best dekkkk :DDDDD " haa, begitulahh. aku agak jeles la jugakk, tapi nak buat macam mane. benda da lepasss =.=" eheh

dah tu je nak cerita hhe, tata!

No comments:

Post a Comment