Thursday, May 6

64 .

haa, ni ade 1 cerita GEMPAKK! haha okay okay. macam ni kisahnyee :) mula mulaaa, bila dah balik sekolaaah. macam biaselah, tunggu mak kaaaan. pastu si dia pun come come to me HAHA. then sementare tunggu mak aku, kiteorang talk talk :D beberape minit kemudian, mak pun dah datangg. so kene bye bye dengan si diaa, hehe. pastu sebelum masuk kete tu kan, aku nampak mak aku tersengih sengih pandang aku. aik? peliknye haha. aku wat tatau je pastu teros masukk kete

LEPAS TU KAAAAAAAAAAAAAN, haha mak aku tibe tibe cakap " adik, tu ke tuttt?" sambil smile :) aku pun cakap la, err a'ah nape mak? " mak nak tegur dia lahh dik " huyoooo! haha mak aku cakap macam tu! feewiit! aku pun senyum jeee! haha aku cakap oh haa tegur lah, dia ade kat situ HAHA. mak aku pun bukak tingkap dengan semangatnye haha, pastu cakap oit oit! HAHA, kelaka kelakaa. pastu tatau la si dia perasan ke tak, tapi aku nampak dia melambai lambaiiiiii! hahaha. so begitu lah kisahnyee! hehe bahagia sungguh akuu :DDDDDD

and lagi satu, periksa dah nak dekaaaat ~ dan aku sangat gementaaaaar! tak study study lagi kahkahkah! haha, takutnyee! dah la sume subjek makin lame makin susaaah! kadavale2! HAHA huyoooo takutnyeeee aku kalau kalau result menuruuuuunnnn!! :(( haihhh




No comments:

Post a Comment