Friday, May 7

65 .

salamm :)

huiiii, semalam gila terseksa aku dibuatnyee ! dari balik sekolah sampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai malam malam malam malam. haha time aku nak tido pun sakett jugak :( bayangkan lah camne aku boleh tahan dengan kesakitan ni? ecehhh lepas tu, main main pulak dengan aku. kejap ade kejap takdeee! ingat aku ni ape? buangg kau kangg! hohoho xD

so semalam tandas menjadi popular di rumah aku :) setiap minit ade je orang masuk bhaha. aku lahhh, palingg banyak memberi sumbangan AHAHAHAH! eww, geli arhh :pp kemudian, my makteh n makngah datangg rumah melawat aku. ahaha ceh xdelah. dorang datang sbb nak bincang ape tahh. aku hnye duduk di bilik sambil berchatting2! haha ambik kesempatan :p sambil urut urut perot sendiri huhu.

TIME TU JUGAK LAHH! makteh aku bawak KFC! wahh, sedapnyee! aku takde selere pulak nak makan time tu. ni lahh, perot buat hal! ish! haha tapi aku bukan nk sgt pun KFC tu haha. sbb ayam yg makteh aku beli, SPICYYY ~ aku suke ORIGINAAAL :D haha memilih betoll , da lame lame tu, aku sangat ngantuk dan ingin tidurrr ~ aku tidur kat ruang tamu sorang sorang. berani kan? haha tetibe rase takde mood nak tidur ngan sesape bhaha.

tapi alhamdulillah, time nak sleep sleep, bende tu tak serang aku sangat. sikit sikit saje, aku pun eh jangan la jangan la :D hahah keesokan harinye pulakkk, MY PEROT DAH OKAAAAYY! amin amin aminn, heee. sape doakan ni? terima kasih yee muahmuah haha

habiss , tatataa

No comments:

Post a Comment