Friday, May 14

69 .

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh :)

kali ni aku ade tiga kisah nak bagitauu ehehe . satu sad, satu geram, satu lagi seronok .

YANGG SAD-NYEE ,
hurmm, semalam merupakan hari jadi kawan akuu (amsyar). lepas tu, kawan kawan sume rancang nak sambut dekat moris hari ini. tetapiiii, aku tak boleh datangggg :( waaa, sedihnyee! dorang ckp ade buat BBQ? haa melepas lahh akuuuu wawawawa! bukannye mak aku tak kasi, just aku tak sempat nak pegi je huhu .

okay camni, lepas balik je sekolah mak teros pegi maybank. lepas tu pegi kedai, macam macam kedai laaa huhu. mase tu mak aku pegi ALADDIN, beli makanan. aku hnye duduk di dlm kereta malas nak keluar. lepas tu kaaaaaaaaaan, jeng jeng jeng aku ternampak amsyar bersama rakan rakan! waaaaaaaaaaaaaaaaaa! ingt nak bgtau yg aku tak leh datangg, tapi takut arh! huhu so aku duduk je dalam kereta sembunyi sembunyi hoho . takut dorang nampak, mati akuu! ahaha

herm bila dah habis beli makanan, balikk. nak balik mengambil mase 15 minit camtu baru sampai. waktu tu dah pukul 2.4o lebih kot, haa. bufday party tu start pukul 3 :(( tak sempaat! aku pun tau mak aku penatt. baru je balik, xkn lah nak hntr aku jauh jauh. sooo,
SORYYYYY AMSYARRRRRR :((

YANG GERAM-NYEE PULAKK ,
kejadian ini berlaku ketika mak aku pergi MAYBANK. mase tu aku ade beli air kelapa hehe. pastu aku tatau lah bole masuk ke tak minuman dlm maybank tu, mak aku pun masukk je tinggalkan aku haha. soo aku mengambil keputusan untuk tunggu di luar sahaja :) penat weyyy! ahaha. pastu! urghhh! ade lah sorg mamat ni, dia jage kat dalam maybank tu. gilaaaaaaaaaa! asyik pandang jeee. menakotkaaan! aku pegi kiri, dia pegi kiri, aku pegi kanan, dia pegi kanan! nak je masuk simbah air kelapa tu dekat dia bhaha -__-" BENCI BENCI BENCIIII !

YANG SERONOK-NYE ,
esok sekolah aku ade buat gotong royongg :)) bestt! tolong clean clean kan sch kite tu . SEMESTI , CAIYOOOOOK ! hahaha .

No comments:

Post a Comment