Saturday, May 15

70 .

seperti yg diberitahu, sekolah aku SEMESTI ade buat gotong royongg :) beeeeeeeeest !
okay cerita dari mula nak? nak kan? nak kan? haha :p

hem hari nie bila nak bangun tido rase semangat semacam je. selalu bila loceng bunyi, tutup pastu zzz balik hoho. tetapi hari ini, bila bunyi. zaaaaaaaaapp! teros bangun haha. huiihh, dasyat betol . then mandi, ape sumee tu :) bila dah sampai sekolah, kira kira pukuuuul berape eh? tujuuuhhh, err tujuh berape entah haha. terus kol si dia * woot woot ! suruh dia datang sekolahh, nasib rumah dekaat hehehe. good good :D haha

lepas ituuuuuuuuu, semua kene berkumpul dekat dataran sebab cikgu nak bagi food kepada kami semua :) aku tak makan sangat pun, just 2 3 sudu . sebab nasi goreng tu pedas lahh! nanti perot aku sakitt, sian diaa hahah ;p kesian sarah, haha dia punye S belum datang lagi waktu tuu. wahh begitu khuatir sarah, siap doa doa supaya S datang haha. nasib lah doa dia dimakbulkan, aminnnn . cehh senyum senyum :D

kemudian, pegi ke tempat masing masingg untuk mula gotong royongg :) hermm aku tak tangkap gambar sangat pun, sikit sikit saje. takut cikgu nampak, kene rampas nanti . aiyoyoooo ! haha. lepas dah siap kejeee, aku pegi makan dekat medan selera dengan si dia, dan juga kawan kawan kepada si dia hehehe. makan makan makaaaaan . . .

pastu balik pegi sekolahh semula, suruh emak ambik. hanya aku dengan si dia je waktu tue . takde orang lainn :)) hohoho . ingat nak tunggu dalam sekolah, tak pasal pasal kami kene marah haha. adehh =.=' pakcik ni cakap " apesal
korang ade kat sini?! waktu sekolah dah habis! korang tau tak sekarang pukul berape?! keluar keluaaaaarrr! " ahaha begitu lahh . MAAFKAN KAMI PAKCIK HAHA .

beberape minit kemudian, emak pun sudah sampaaaaai :) si dia pun balikk, time nak masuk kereta tu emak senyum lagiii! he he he :p apakah maksud senyuman itu? haha.

okay tatataaa , gamba takde eh. SORRY !

No comments:

Post a Comment