Sunday, May 23

74 .

salam dan helo semuanyaa :)
fiuuuhh, penat berjalan je hari nie, ececeh haha.

awal awal pagi semua sedara mara aku pegi KLIA untuk hantar my nenek. dia nak pegi umrah hee :) aminn aminn. so sebelum pegi tu, bersalam salaman lah ye. sungguh sad part itu haha, ade cucu cucu yang mengalir air matanya yelahh asyik berkepit je dengan nenek aku. sbb tu lah sedih huhu. aku? oke jee haha :p

so sampai je kat sane, pegi kat tempat berkumpul. ustazah apee tah name dia ape pagi ucapan sikit sikit hee. sementara dorang berkumpul, sebahagian drpd kiteorang pegi cari makanan kejap haha, lapoo lapo -__-" tapi tak beli pun makanan, minuman je. sebaaabb MAHAL WEYYYY! hahaha sian kezen aku yang kecik kecik tu, kat tangan dia pegang seringgit je. pastu nak pilih makanan haha :p comel gilaa. aku pandang je dia, tunggu dia order HAHA :))

aku beli air cappucino, kakak aku pulak latte :) ala sesekali beli minuman mahal mahal, ape salahnye kan kan? hoho. aku dah la sgt haus waktu tu, so aku minum camtu je. wahhh! sampai skrg melecur lidah aku ni HAHA. tak sangke air dia sepanas itu kah kah . redha jelahh :)

GAMBAR GAMBAR .




- yang cun tu nenek aku HAHA -


- tiga dari kiri itu my hot hot nenek -



sebelum balik, aku dengan ira beliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ,


- cantik kan kan? :D -

No comments:

Post a Comment