Sunday, May 23

75 .

okay sambung balik HAHA .
sebab ni benda lain pulak, nanti kalau digabungkan panjang sangat pulak dahh, don't like haha .

hari jumaat hari tu, nenek aku ade buat kenduri doa selamat :) untuk nenek aku sendiri dengan arwah atok aku . takde gambar, malas nak letak HAHA .

hari sabtu pulak, malam tu ade buat makan makan dekat rumah nenek aku. heee :) mak aku lahh, sakan sakan dia beli makanan. semangat sungguh! haha so petang tu aku, mak ira dengan kezen aku pegi giant beli makanan. TIBA TIBAAAAAAAA . aku terjumpaaaa ,





hee comel gila kan kan? kalau warna pink yang comel comel aku sukelah, kalauu pink yangggggg . . . EEE geli geli haha :D nak je tarik tarik hidung dia tuh HAHA .

malam itu ,




- potong potong potong ! haha -




- hehehehe -

okayy tatataa .

No comments:

Post a Comment