Wednesday, May 26

76 .

hehe assalamualaikum semua :)
semalam lepas aku bangun je dari tido, aku terjumpa gambar mase aku kecik kecik! hehe . comel gilaaa HAHA perasan :p



HAHAHA


ke kanaann , goyang goyangg :D

ke kiriiii, HAHA



oh kaburr, maaf ye :)

tutup mate! seksi niii hahaha .

whoaa semangatnye nyanyi haha :D

di manekah aku? hehehehe .

HEEE, rindu gila aku time ni. kalau lah DORAEMON betol betol wujud, nak je aku suruh dia tunjuk balik aku menari camne haha. mesti kelaka gileeee -__________-" time nak pakai baju ni pun, aku dah malu. yelah, baju macam ape je. macam baju orang tengah mandi HAHAHA . tapi takpe, kecik lagi kan? so orang ramai cakap " eee, eee comelnyeee " :p

ADE LAGIIIII HAHA ,




SAPE NIEEEE?! lawaa kannn? haha ini lah emak aku mase dulu dulu. cantik arr, jeles aku haha. patot lah Encik Salleh terpikat, cewahhh hahaha :p yang dekat kiri tu time mak aku tingkatan 5 :) yang belah kanan ni pulak, entah aku tatau! AKU SUKE GILE GAMBAR BELAH KANAN NIII! heee .

okay lahh, itu sahaje :)



No comments:

Post a Comment