Thursday, June 17

87 .

AKHIRNYEEEEEEEEEEEEE! alhamdulillah alhamdulillah (:

kenape aku seperti ini? haha tadi rumah aku takde elektrik -__-' bukan rumah aku je, area rumah aku sekali (: area TAMAN LESTARI PUTRA, cehh macam lah ape haha. gile lameee! pukul 3 lebih sampaaai 5 setengah. 2 jam tuuu, haihh. elektrik memang penting untuk manusia ye. tanpa elektrik, siapalah kita semua HAHA. takde kene mengena langsong :p

bila aku tengah syok dengar lagu, sedap ber-feeling haha. tetibe PAP! komputer nie menjadi gelap, dia dah matii! sob sob haha. aku agak terkejut sebab ingatkan aku yang buat ke ape. mane lah tau komputer nie padam sebab dengar suara aku yang 'sedap sangat' nie keeee. HAHA jangan nak merepek lah izzati oi :D

aku pun dah start menggigil. ceh tipu sangat lah tu haha. aku pun duduk diam jelah dalam bilik tu (: bukan keseorangan, aku, dikno and ira ade dalam bilik. MELEPAK, yeah yeah haha. sebab dekat luar ade beberape orang lelaki lelaki yang sedang membuat ape tah aku tatau hoho . DAN KAMI SANGAT SANGAT PANASSSS!

bila kite dok diam jea, mesti lah kite rase ngantuk kan kan? ala macam periksa tue, hehehe :p sooo aku dengan kakak2 sume dah ngantuk =.= mengambil mase yang lame nak tido sebab PANAS! gerak sane, gerak sini. sakit badan haha . pastu lame lame tu, baru lah kiteorang dapat tido dengan seksenya. dalam kepanasan lah katekan . . .

pastu aku terbangun! hmm still takde elektrik. kecewanya! :( sebab aku mimpi rumah aku dah ade elektrik haha. dasyat betol kan? jam waktu tu dah pukul 5, aku dah sedih sebab nak dekat pukul enam setengah haha. cerita favourite aku dah nak start, BENCI BILANG CINTA. ohh kalau terlepas, tak dapat aku bayangkan camne lah aku nanti haha .

TIBA TIBA, jeng jeng jeng! ade bunyi PAP balik. apakah itu? yeyy elektrik dah adee :D wuuuhuuu! aku sangat sangat bersyukur time tu hehe. sebabnye aku dah tak kepanasan lagi haha, daaaaaaaaaaan sempat tengok cerita kegemaran aku tu wahahahaha! ;pp WINDA WINDA WINDA! hahaha .

itu saje, assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment